CRO
Conversie Optimalisatie
Optimaliseren op data
Waarom Conversie optimalisatie?
Duik in de wereld van website-optimalisatie: verbeter je conversiepercentages, maak effectieve connecties. In de ‘optimalisatiefase’ maak jij echt het verschil. Hier analyseer je, pas je aan en zorg je ervoor dat jouw website een integraal onderdeel wordt van de klantreis. Het mooie? Deze reis is zowel analytisch als creatief en kan zeer kosteneffectief zijn. Jouw pad naar betere prestaties wacht op ontdekt te worden. Ga je mee op deze ontdekkingsreis?
Conversies
Meer conversies binnen halen op jouw website.
Klantreis
Verfijnde bezoekersstroom
Versterkt andere kanalen
Ondersteunt SEO en SEA
Hoe gaan wij te werk?
Paperclicks is er bij van A tot Z!
1. Analyse
We beginnen met een grondige analyse van de huidige websiteprestaties. Zo brengen we conversiepaden, en knelpunten in beeld. Ook onderzoeken we klantfeedback en markttrends om inzicht te krijgen in de gebruikerservaring en behoeften van de eindgebruiker. Deze data vormt de basis voor gerichte optimalisatie.
2. Hypotheses en A/B-testen
We maken een plan gebaseerd op de verzamelde data, dentificeren elementen zoals call-to-action knoppen, pagina-indeling, en content die verbeterd kan worden. We voeren vervolgens A/B-testen uit om te zien welke veranderingen de conversie verhogen. We gebruiken deze resultaten om gefundeerde aanpassingen te maken.